Miljonfrågan jag kan svaret på

Jaha, dags att dra av en miljonfråga. Dagens cliffhanger är helt enkelt: vad är höjden av skitgöra på ett sommarjobb? Associationerna kan kanske vara att tömma fettavlagringar på en restaurang (check på den - det var äckligt men ändå inte höjden av skitgöra). Det rätta svaret är: Du ges en bankfacksnyckel och får sedan testa den i samtliga bankfack i hopp om att hitta skåpet där den passar. Grattis Carro till vinsten. Sommar nummer fem tar priset vad gäller slavuppgifter, dock är jag glad då jag har någonting att göra.

Jag vill sedermera spåna vidare inom andra områden. Det är dags att köpa en iphone. Annars kommer iphone 1023 hinnas släppa innan jag kommer att ha en i min ägo. Som mamma säger - Alla har en. Alla utom ditt barn mamma. Jag kan även behöva detta verktyg i min vardag då jag i mitt relativt nya förhållande får dela min kille med någon (något) annan. Det är jag+min kille+hans iphone. Jag som alltid har haft svårt för att leka tre.

Jag vill även tacka veckan kompis Mia för en bra midsommar. Det efterlämnas dock två olösta problem från festen. Min kille vaknade sist och gick och la sig först. Värdinnan spottade på mig från tre våningar upp. Frågor på det?

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Du har inte råd med en iphone - din fattiga jävel!

2011-07-05 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0