Congrats

Idag finns inget vettigt att rapportera om. Morgonkaffet smakade som det skulle, studierna går trögt, jag ser ut som en luffare och min hår skulle kunna omvandlas till dreadlocks. En vanlig dag i mitt liv alltså.

Dock så är min första vindejt i Visby inbokad tills nästa måndag. Jag och AC ska fira att skolan har börjat. Precis, FIRA. Det betyder för mig struktur i vardagen, eller ah i alla fall tre timmar om dagen. Sedan tänker jag gå och köpa mig ett träningskort. Jag har ju många träningsmål denna vår. Jag ska springa Scaniamilen med syster, Vårruset i Visby med syster och så ska jag vara sjukt snygg och fit på Elins bröllop i sommar. Mest eftersom jag kommer sitta själv vid singelbordet.

Hmm, what else? Satt och funderade på Rom idag. Älskade underbara stad. Jag tror minsann att jag måste ta en tripp i vår. Och bara strosa runt och må bra. Med andra ord, ingen spritresa utan en flanörresa. Men min kära vän Sophie fyller the big three zero i början av juni. Så kanske som examenspresent? Ska briefa mor och far. Eller pappa i alla fall, mammas present kommer nog inköpas i New York. It's a boy and his name is either Louboutin or Choo.

Måste ju passa på och gratulera:
  • Linn till en underbar dotter.
  • Mia till att hon äntligen är Djurgårdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0