The weekend

Jag vill bara uppmärksamma att det lämnas väldigt få kommentarer i min blogg. Och eftersom jag inte får betalt för att blogga så ser jag kommentarerna som betalning. Så kom igen nu...
Den underbara helgen har börjat. Jag jobbade på fika igår kväll, skön och lugn kväll. Mitt jobbigaste bord va såklart mina föräldrar. Pappa är liksom den enda som viftar frenetiskt för att få ett glas vatten. Själv skulle jag typ säga, "ehh Carro kan jag få lite mer vatten". Nej nej, han är gubben som viftar när man är 10 meter ifrån honom. Hans största problem under kvällen var om han skulle använda den traditionella skeden till sin espresso eller om han skulle använda den mer moderna drinkpinnen. Vilka dilemman.
Nu ska lördagen sparkas igång. Långpromenad med "min och Davids" sång. Tänkte kanske gå förbi gymet också och köra lite styrka. Varenda muskel jag har i min kropp hänger ju. Och Roma är ju bara en månad borta. Tur att jag lyckas övertyga min kära frisör om att kort hår inte funkar på mig, så en 15/10 kan jag bli människa igen. Tills dess kommer ni se mig med en knut på huvudet. I kväll blir det jobb på Fika och sedan en föräldrafri natt på Fruängsgatan. Morgondagen bjuder på söndagsfika, mys med Slemman, förhoppningsvis ett uttömmande gympass och säkert en kväll med filmmys.
Trevlig helg! Nästa vecka kommer Fanny och ingen är gladare än jag. jag saknar henne otroligt mycket och äntligen får vi en helg tillsammans. Jag tror att ni kommer hitta oss någonstans mellan Fika och Tellus.

Kommentarer
Postat av: Susanne

ses ikväll, anländer fika med Jim o Elin som det berömda tredje hjulet. Vill också till Roma men Thailand kom i vägen:-)

2009-09-12 @ 12:11:06
Postat av: Anna J

Är kanske dålig på att lämna en kommentar men du ska veta att jag är en trogen läsare och blir glad varje gång det har dykt upp ett nytt inlägg.

2009-09-12 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0