Lifehouse

Efter en relativt lång och trivsam frukost så tror jag att jag har bestämt mig för att bege mig till soffan och äntra filmens land. Tack gud för att mamma och pappa har TV1000. Jag har verkligen tagit fasta på det jag skrev igår, vilket är att jag har semester. Jag känner mig även friskare i dag, kan vara tack vare de där tre glasen med vin jag fick i mig igår samt såklart all grädde och allt socker i chokladmoussen. Socker gör susen. Inte för kroppen på utsidan, men insidan verkar inte tacka nej. Så jag tror att Carro med Anna Books sjukdom är här för att stanna igen. Bulimi och alzheimers, för jag äter och äter men jag glömmer att spy. Hoppas det lägger sig på rätt ställen bara.
Jag ska nog tappert kämpa mig igenom lite mer konsumtionsteori idag, övningarna väntar jag dock med tills dess att svaren publiceras. Man vill ju inte göra fel i onödan. Sedan ska jag nog ge mig på lite finance, men om bitterheten tar vid så lägger jag nog ner den. Jag måste ju njuta av dagen eftersom (No affence) mamma och pappa beger sig till öjn i kväll. Må hända att det inte kommer bli några galna fester, men att njuta av tystheten kommer jag minsann göra. Det är en fest i sig.
Nu ska jag njuta av Lifehouses vackra toner, de har sjungit för mig hela morgonen.
Buona giornata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0