Issues

Jag sitter på jobbet. och såhär 100 gram sura nappar senare så känns det faktiskt inte mer spännande. Klart jag gillar jobbet, men det vore ju kul om nån ringde.

Jag laddar inför kvällen med LidlHannah (ska testa lite nya smeknamn på henne - tror att detta kan funka). Ångesten är dock total, för jag har en outfit som jag gillar massor, men ska jag verkligen ha den idag och inte i morgon? Snacka om att jag har fastnat i klistret och ur klädsynpunkten så är jag faktiskt för tillfället stressad. det hänger ju en hel del klänningar i garderoben som inte fått luftas, men när man har den där superoutfiten som känns bra hur gör man då? Jag kommer ju inte direkt ringa och fråga pappa. Och det vore ju ett big mistake om jag gick ut i fel outfit på fel dag. What to do people?


Kommentarer
Postat av: Susanne

våga våga gå ut i samma outfit 2 dagar i rad. O Carro min dotter är faktiskt inte uppfostrad till en Lidl Hannah. I vår familj äter vi mat med kvalitet. Även om vi handlar på Cubus.

2009-09-18 @ 18:39:56
Postat av: Linnéa

allt bra? :)

2009-09-18 @ 19:03:43
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0