How will I know...

Jag tänkte skriva några snabba rader som ett livstecken. Det va ju ett tag sedan, men BoringGirl har blivit BusyGirl. För två veckor sedan va jag ju bitter, arbetslös och distansstudent. Numera är jag en hårt arbetande banktjänstekvinna samtidigt som jag är en seriös distansstudent. Typ. Studierna kanske blir lite lidande just nu, men jag har denna fantastiska morgon lovat mig själv att studera flitigt i helgen.
Jag tänkte tillägna David dagens första leende. Det med anledning till att om man fortsätter på överskriften av detta inlägg så skulle det vara något liknande: ...if he really loves me. Nu kanske ni undrar vad detta har med David att göra. Ni kanske inte riktigt ser kopplingen mellan david och Whitney Huston. Det är gör kanske inte rktigt jag heller, men så mycket vet jag att det är inte Mr Bobby Brown som är deras gemensamma nämnare. Men uppmaningen idag är att lyssna på låten och gå runt och småle för d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0