ett ointressant inlägg

Ligger i soffan och känner mig allmänt trasig. Från tår till inälvor till hårtoppar. Jag tror att det är polacksjukan. Ni kan inte förstå hur stor en etta kan bli när den ska städas. Och vet ni vad det värsta va? Jo när man städar hemma och kanske är lite överenergisk i början så tappar man oftast fokus efter en timme och börjar slarvstäda. Det kan man inte göra när man flyttstädar, och det mina vänner suger.

Igår köpte jag en present till mig själv. Ett par byxor till kan ju inte skada. Dessutom köpte jag en present till lilla mamma, som tack för att jag har tak över huvudet. Den uppskattades. Pappa undrade var hans var, och jag måste ju säga att det månatliga avbetalningarna till honom ser jag som en present. Det är liksom skillnad på folk och folk.
Helgen flöt på extremt snabbt och var mycket intressant och händelserik. På alla sätt och vis. Jag kan de facto säga att sötrökare är de bästa gästerna som finns. Det va skön stämning och till och med (håll i er nu) jag tog en drink efter stängning. Det har faktiskt aldrig hänt. Jag hängde liksom på jobbet till 03.30 och va på bra humör. Sedan slängde jag mig på cykeln för att däcka i sängen på fruängsgatan. Jag har inte sovit så länge på en söndag sedan jag vet inte när. Inte denna sommar i alla fall.
Tänkte kanske ge pojklaget Nyköpings Hockey en chans till i morgon, förutsatt att jag kan gå på detta event gratis. För jag betalar inte en krona för ett sådant spektakel. Fredagen kommer att gå i vinets tecken, närmare bestämt från lunch tills dess att jag stupar. Kanske ska nämna att jag har FF också. Ville bara få ner det i skrift för jag tycker att det låter ganska coolt när man är 24 och säga att man har FF. En av de få anledningarna som kan få mig att le åt min boendesituation. Men den löser ju sig snart eftersom Madde nu köpt en 2:a på öster åt mig. Det tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0