Ett dilemma var visst två

Söndag, sköna, söndag. Det är inte ens i närheten av sunday, bloody, sunday. Man vaknar utvilad i mammas och pappas säng, inte bakis som så många andra och inser att man snart ska få träffa sina kära vänner på söndagsfikan. Det är ju livskvalitet. Jag har bara ett dilemma idag och det är ju vilken mat jag ska peta i mig, för att mitt träningspass börjar 16.00. Och man måste ju smälta maten. Stora beslut att ta nu.
Jag ska försöka att tömma ut kroppen fullkomlig och totalt för att alla godisförsäljare i Nyköping tjänar just nu in sin årsvinst. Mitt extrema sockerberoende har tagit över min kropp. Det bådar inte gott. Så man får väl se om en dag utan godis kan komma snart. Det vore ju på sin plats. Jag måste ju börja fokusera på Roma, något jag iofs skulle ha gjort för länge sedan. ingen kommer ju missta mig för en modell direkt. Italienarna kommer väl mer tro att jag är där på fatcamp, och den italienska maten och självklart gelaton gör ju inte susen. Sen åker jag ju med Skinny-marie också, så Helan och Halvan kommer att vandra Roms gator upp och ner. Fast nu ljög jag kanske lite för jag och Fanny åker ju mest taxi. Man vill ju inte slita ut sig på semestern.
Jag har även börjat fulla min lilla spargris igen. Det känns alltid bra att man bara fyller den med lappar. Det blir så mycket roligare att räkna då. Jag undrar om jag ska se det som investeringspengar till ett par skor eller kanske en Furla väska. Den som lever får se.
Jag ljög för övrigt tidigare. Jag har två dilemman, and this is a major one. Jag behöver ett par leggings, just ett sånt par som jag såg på min kära vän (vi är kompisar på facebook) Hannahs ben igår. Problemet är att de kommer från Cubus. Så nu börjar livets hårda skola då jag trånar efter kläder från Cubus. Snart handlar jag väl kött och mjölk på Lidl också. Fan.

Kommentarer
Postat av: Susanne

handla lite på Cubus baby så har du råd med Furlaväskor i Italien. Enkel matematik:-)

2009-09-13 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0