Madde min musa

Nu har vi många viktiga nerslag att göra. Men det som egentligen är viktigt i mitt liv får vänta, jag har nämligen en massa att plugga men bloggen går före. Har idag insett att min syster är min musa. Bara av den enkla anledningen - att hon alltid gör bort sig och konstiga saker händer hela tiden. 

Vi börjar med hennes finanskris. Den fattiga jäveln. Jag som student framstår ju som Donald Trump när jag jämför med henne. men jag antar att Carlsberg är glada över min syster existens. Nåväl, jag tror jag har en businessplan. Om ni läsare bara börjar tipsa era vänner om att de borde leva och lära från min blogg så skulle jag attrahera fler läsare och då genom detta kunna bli den nya blondinbella. Det enda jag behöver göra är ju typ att skiva vilka flingor jag äter till frukost och puta lite med läpparna, blondera håret och leka 17 igen. Enkelt som en pannkaka. Jag måste nämlgen spara för att fattigjävelnMadde inte kan åka till Rom när jag vill, så nu får jag väl beta för två. Det är som att vara gravid. jag äter för två, dricker för två och nu ska jag även finansiellt stödja två. Sjukt det där. 

Nu till Maddes tandläkarundersökning i dag. För alla känsliga läsare, ni varnas nu för stötande språk. Madde har haft en vanlig undersökning hos tandläkaren och den varade i 70 minuter. Han hann fråga om hon var singel och om hon hade implantat samt att han var ovanligt närgången. Undrar om hon utelämnat detaljer om när han tappat en pincett på magen eller likande?! Ska undersöka den saken vidare. jag ser detta som att Madde har betalat för någon form av Munsex, vilket inte känns helt normalt. Dock tror jag att vi finansiellt kan dra fördelar av detta. jag säger: Stäm den jäveln och så har vi råd med en resa till Rom. Dock är hon inte modig nog och skyddar sig bakom att om hon bodde i USA så skulle hon ha gjort det. jag är dock pro införande av att kunna stämma vem fan man vill .jag skulle tjäna så mycket på det. Jag tyckte det va bra snabba pengar, eventuellt svart eftersom jag kan tänka mig att lösa denna "incident" på sidan. 

Behöver ni i framtiden ett juridiskt ombud, tveka inte: kontakta mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0