Un baguette i Paris

Bonjure på er alla.

Några korta ord från Paris, som jag lovar ska bli fler nær internet finns hos mig. Om ni undrar øver d konstiga bokstæverna så ær det før att jag skriver på en norsk dator. Nåvæl, nu till lite stuff om Paris. Jag bor typ på metron, tror jag spenderat mr tid dær æn i min sæng (som før øvrigt ær ganska skøn). Skolan har flera campus och en organisation som ær, låt oss sæga, fransk. Man måste chansa vilket campus man ska till før att dær kolla på ett schema. Bananas.... Så hysteriska hilda, som ni kan kalla mig har redan missat sin førsta lektion. Och missar man två får man automatiskt F, så jag får se till att inte vara allt før bakis hær framøver.

Nu till lægenheten. Dn ær lagom spartansk, ganska ful men helt okej. Jag har hørt værr historier under d snaste dagarna. Typ att vissa har køpt micro før att køket ær så æckligt att det inte går att laga mat i...
By the way- the french way - man kan gå i skolan till 20.15, vikt jag gør två dagar i veckan. Bananas...
Dt ær också typ fler svenskar på skolan æn fransoser, vi ær kanske tio... lilla landet lagom skickade tydligen alla till Paris. Dock næmnvært ær væl att de alla ær jætte trvliga.

Jag lovar att jag ska skriva så fort jag kan, førsøka ringa några av er från skype, skaffa internt, ett franskt nummer och fler par skor. Behøver verkligen shoppa før alla klær sig i finklæder till skolan. Nu ska jag facebooka och sen fixa lite hær "hemma".

Jag saknar er alla men kanske fræmst (utan inbørdes ordning): Madde, Mamma, John och Pappa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du glömde skriva att du saknar mig!!!!!

2009-01-23 @ 00:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0