Tidigt bloggande

Kanske ett lite väl tidigt inlägg, för frågan är vad jag ska göra resten av dagen efter att detta är publicerat. Jag har pluggat klart allt för den här veckan och har som de flesta redan vet inte skaffat mig den där givande enmanshobbyn. Jag måste dock säga att de senaste dagarna har varit helt okej med sysselsättning, jag har och göra på dagarna och på kvällarna så vill faktiskt folk leka med mig.

Igår va jag överlycklig över att jag skulle få gå på hockey, men väl där så insåg jag att varmkorven kom att bli höjdpukten. Så när Fredrik föreslog att vi skulle lämna PEAB-hallen innan matchen va slut för att inta fik@ så blev ingen gladare än jag. Dock sabbade det lite av min träningsdag då jag lyckades äta en Kycklingwraps på några millisekunder, så jag måste ju säga att deffen går sådär. Men jag ska ju inte till Rom förrän den 21:a oktober så jag har väl tid att bättra mig. 

Övriga veckan här ser ljus ut, jag har fullsysselsättning varje kväll. Stavve är rädd för att han ska slita ut sig så jag får jobba ikväll (även i morgon om jag vill), dock så måste jag nån gång få inte lite viktigt vin i mina ådror så jag passar nog på arbetspasset i morgon. Fredagen bjuder på hårt arbete på Skeppet, precis som lördagen. Har insett att jag bara jobbar bar på lördag så jag kanske hinner äta nåt gott innan. Den som lever får se... 

Kommentarer
Postat av: Anna J

Ja men då kan du ju äta med oss på fika på lördag!!!

2009-08-26 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0