Klacklördag

Om man gillar skor så gillar man skor. Jag ock Anna åkte 26 mil igår för att köpa skor. Sagt och gjort. Visst trillade ner lite kläder i en påse också, man måste ju shoppa på sig lite korta klänningar inför Roma med Fanny. Det är skönt att åka till ett land där man kan vara sig själv, längst av alla och med kortast klänning. Det är ju så livet i Rom fungerar, om man heter Fanny och Carro. 

Det trillade även in ett litet sms igår som snällt hänvisade mig till OKQ8 där det låg ett paket och väntade. Det var ännu ett par skor, och damn it de har klack. Den materiella lyckan denna vecka är som ni förstår, total. 

Denna dag har bjudit på massor med trevligt, en helt ensam Carro spenderade förmiddagen på gymmet. Det är så skönt när man kan få svettas i fred. Sen bar det av till stan för sommarens bästa skvallerfika. Me like. Det finns ju lite att prata om när vänner får utskällningar av rabiata ungdomar som senare sover hos polisen. Vissa delar öppet och hjärtligt med sig av singel-tips, sedan kan man ju alltid njuta av lite spy-galla-över-såna-som-vi-inte-gillar-människor prat. 

Nu ska jag nog inventera skogarderoben. Jag är återigen förpassad ur mitt hem då Moster och morbror är på besök tillsammans med lite fler Eskilstuna bor. Det är nämligen idag som Nyköping vs Eskilstuna har årets golfduell. Jag tror mest att den är för spritens skull, så det vore skönt med en ledig lördag då pappa bjuder på sprit och sen skulle jag kunna dansa sönder asfalten på Skeppsbron då Jacob och Gabriel bjuder på en I Love House kväll. Det kommer bli magiskt. I alla fall för mina öron. Vi får väl se vilket klientel jag ska servera under kvällen, för igår var det inte direkt de mest magiska gästerna vi haft under sommaren. Tydligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0