Carros onormala dag

Okej, är det nån som har numret till psyket? Madde vill nämligen checka in mig. Mitt liv som distansstudent (livet som inte ens har börjat) är verkligen annorlunda. Jag var förpassad till Fruängsgatan 62 i natt för att Mami och Papi hade lånat ut min säng till Per. Detta resulterade i att jag kollade på film och höll på att somna i soffan, men jag släpade mig till sängen till slut. Såg till och med hela filmen. Dock hade jag glömt min bok, vilket sög. Nåväl, ögonen öppnades vid 06.57, men det är ju okristligt att gå upp då, när man är mellan två jobb och emellan studier. Så jag väntade vänligt till cirka 08.15. Då gick jag loss med dammtrasan och dammsugaren så innan klockan slog 09  var Maddes lägenhet ren. Då begav jag mig till min numera stabila bostadsadress Fruängsgatan 9 där morgonkaffet smakade bra. Det tog några minuter innan dampen attackerade min kropp, så jag begav mig ut på en morgonpromenad. Nu är jag hemma från den, hade dock ett pit-stop på Skeppet där jag snackade lite skit med Kim och PJ. Nu sitter jag otåligt att väntar på att Madde ska ringa för att meddela viktig information - spännande, jag vet -. Under tiden tror jag att jag ska ringa H&M och komplettera min beställning som bör anlända nästa vecka. Har nämligen köpt ett par mysbyxor som är så sköna att jag har flyttat in i dem. Så om det fins fler färger, måste jag ju bara ha dem. Enkel logik. Nu ska jag fundera över vad jag ska äta för äcklig lunch, för att sedan ladda inför tre pass på gymmet. man undrar ju hur jag tänkte!? Sedan ska jag kvalitetstida med syrran. Hoppas hon bjuder på nån dyr och fin mat.

För övrigt så är det T - 7 dagar, sedan kan man flytta in på Fik@ igen. Jag säger som Fylking, ÄNTLIGEN! 

Kommentarer
Postat av: Josefine

inget nummer men hitta något ännu bättre och där har du all info du behöver... http://www.bettyfordcenter.org/ ha ha ha

2009-08-18 @ 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0