Baugette eller panini

Idag har jag inte bara bitterhet i mina ord, gott folk den fyller min kropp. Jag kämpar med skolan, gotländska lärare arbetar nämligen med workoveroald, allt för att göra livet värre för mig. Men det är inte det värsta. Måhända att mitt problem är ett i-landsproblem, men såhär är läget. Rom vs Paris. Det är min issue. Rom är mina drömmars stad, men skolans byråkrati är en mardröm. Paris är så gott som gratis - jag får tom pengar för att åka dit - men Paris är inte Rom. Så idag sitter jag med ett hål i mitt huvud och i mitt hjärta, men jag kanske närmar mitt ett nytt äventyr i form av baugetternas land. Så idag försöker jag bara överkomma livets svårigheter och kollar nu på en liten utflykt till Berlin för mig och John kanske, när jag fyller år. Det har jag väl förtjänat? Jag återkommer med roligt bloggande då mitt hål inom mig är igentäppt.  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Carro, se d såhär, i Rom har du redan tillbringat ett par månader, varför inte då ge Paris en chans å kanske tillochmed bli några erfarenheter och kulturupplevelser rikare. (menar inte å komma å bestämma, vill bara hjälpa dig å se d ur fler vinklar)



Ååå jaaaa, du e verkligen värd en resa till Berlin m din John :)



Pusss pussss

2008-09-18 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0