Jag har inte saknat Bittra Berit, men hon lever ännu

En snabbis nu bara. jag tittar ju egentligen på CSI NY. Men några ord måste skrivas till mina läsare. kan ni tänka er. Jag närmar mig sveriges topplista på mest lästa bloggar. jag behöver nu bara 499 84 läsare till i veckan för att vinna. Jag som känner så mycket folk borde inte ha några problem med detta och om ni kanske kan berätta för era vänner om denna blogg, där bitterheten får sig ett ansikte, så når jag ju målet innan årsskiftet. jag ser just nu mig själv som "the truthteller" för varje od som skriv här är en absoluta sanningen. 

Nåväl, under veckan kommer jag bli gamla vanliga bittra Carro igen. Några utav er har säkert haft turen att få träffa den glada Carro, det är hon som lever 3 månader varje sommar. Nu är skolCarro tillbaka, och hon är inte rolig. Mitt första bryt fick jag igår. Vem fan behöver budgetera? Madde tog som vanligt smällen, trots att hon själv verkade lite grinig. Jag var rädd för att bon skulle få något slags utspel på mig men hon kanske förstod att de va en dödfödd match. Sedermera börjar nu Bittra Berit (dvs skolCarro) läsa organisationsteori. Det liknar någon slags hokuspoukus som någon idiot hitta på för att förvärra mitt liv. Man blir ju förbannad. Sedan på fredag, tyvärr inte torsdag på grund av en förbannad schemaändrig, tar jag bananbåten till Nyköping för att gå på en hejdundrans fest till äran av den snart 50-åriga Karin Amcoff Wöyer. Tack vare mamma, min älskade lilla mamma så kommer jag ha en riktig blåsa på mig. Jag kommer publicera en bild på mig efter helgen, för jag är redan stolt över min outfit. Nu ska jag slagga. jag ska ju läsa 100 sidor flams i morgon. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Slinkan. Kommer du ha tid för en fika eller något när du kommer hem eller?

Och ang dina antal besökare så efterlyser jag dina gamla påminnelser på facebooks status att du bloggat...

Kram på dig

2008-09-02 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0