A trip down memory lane

Efter en fika med Jossan sitter jag nu hemma och drömmer. Framförallt tänker jag på tider då jag hade råd att shoppa och älskade kläder som jag faktiskt hade råd med. Nu råder sämre förhållanden. och jag gluttar just nu på Gossip Girl, ett program som är skapat för habegäret. med nu till dagens höjdpunkt. Stövlarna jag drömt om hela hösten har blivit en rea-vara. och som student skäms jag inte för reafynd. Från 1099-799. Jag tror minsann att jag ska shoppa inom en snart framtid. Hittade dessutom en snygg skjorta på Gina, som jag hoppas kunna fynda när jag är i Nypan nästa gång jag besöker den lilla staden. 

Nu till en annan "trip". Nu när min rafflande story om grönt hår är ute, drabbade mitt öde mig och jag fick tänka tillbaka på tiden med långt hår. i miss those days. Så jag tänkte lägga ut en bild från den underbaraste resan jag någonsin har gjort, min lilla tripp till Roma med Madde. Här med lilla Vanessa, Sophie, Madde och Max. detta var innan jag trillade från muren utanför art, när jag satt ner på en mur. Det sa plopp och sen satt den inte så glamorösa Carro på marken och kom inte upp. Pinsamt. Det var det värt. 

Nu ska jag äta studentkvälsis. Det blir en macka med gurka och stekt ägg. A'int life a bitch?

Kommentarer
Postat av: Ann Charlotte

Men hjärtat, shit va snygg du är med lugg och långt hår!!, nu bokar vi in en hårförlängning bums!!!!!!!!!! kramis ac

2008-10-14 @ 15:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0