Söndagens ovidkommande händelser

Dagen utan luft. ja i alla fall frisk luft. Pluggmotivationen fanns inte inom mig idag, boken jag ska läsa namedropar ju bara massa fornhistoriska namn. Couldn't care less. Men jag hoppas på att kunna ta mig igenom några sidor i morgon. Nåväl, denna depression har gjort att jag inte gått utanför dörren idag. Det har varit skönt, men man saknar ju lite fräsch luft.

Nu till söndagens händelse och dilemma. Jag som trodde att Life of Ryan hade säsongsuppehåll, hade fel. Han är tillbaka klockan 19.00, precis som förut. Det är ju fantastiskt. Dock kommer dilemmat. One Tree Hill börjar idag igen, och det krockar. Snacka om att jag har problem. Men jag tror dock att Ryans och mina band är starkare så jag satsar på honom.

Drinkkvällen hemma hos Jossan blev mycket trevlig. Jätte god mat, tack Konrad och Josefine, och drinkarna blev fabulous. Jag fick ta min "koka sockerlag oskuld" vilket jag klarade utan problem. Där ser man. Jag visste ju hur man gjorde men hade aldrig i praktiken gjort det. Men jag kan lova att dessa drinkar kommer att drickas igen. Hihi.

På övriga områden är det tomt i mitt huvud. Jag har inte ens pratat med min syster idag, vilket typ aldrig händer. Hoppas hon fortfarande lever. Mamma har inte heller ringt, men jag får väl acceptera att jag är det glömda barnet.

Jag har hittat en bok som jag vill läsa. Dictonary of Fashion. Undra om jag kanske kan styra till en tenta i detta ämne, för då skulle i alla fall motivationen finnas. Nu ska jag spela lite poker på Facebook. Jag har precis uppgraderats till rookie så jag är snart redo att slå pappa hemma vid köksbordet. Så Ulf, var redo, jag tänker utöka mitt studiebidrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0