Morgonen är god

Jag vet inte vad som händer med mig, men jag gillar att gå upp i lagom tid på morgonen. Måste vara något systemfel. Ser nog fram emot denna dag, trots min ensamhet. Men TV:n är också en vän. Kanske att jag ska göra något som jag är bra på men hatar. Fönstershoppa i billiga affärer. Viss kan även jag fönstershoppa när jag går på Via Condotti i Rom, där Gucci displayar väskor för 30 000 kronor. Men att kolla in H&M:s skyltfönster känns bara som en personlig förlust. Jag kanske måste börja acceptera att jag är tragisk. Men jag ger väl staden ett försök. Sedan har jag kanske gett mig själv ett löfte: att jag ska hitta något spår och springa något varv. Jag och Madde har lovat varandra att vi ska springa tjejmilen, Scania bjuder. Och gratis är ju gott. Men vi får väl se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0