Modemysterium & typ-träning

Management kursen är nu avslutad. Jag firar med en dusch och tv tittande. Kunde inte mått bättre. Men på måndag börjar en ny kurs så jag får väl passa på att leva livet i helgen. dock är det så att ALLA mina vänner på ön har tenta på måndag så de ska plugga hela helgen. Vill någon ge mig en hint om vad man kan göra? Kanske att någon vill låna min rosa gummibåt och paddla över till ön. Det vore ju på sin plats kan man tycka.

Nåväl, jag tänkte kanske ta på mig ett par löparskor snart och inte gå ut på löpträning. Logiskt? Ja, i min värld. Jag tänkte promenixa. Löpningen får vänta till den 4/4 för att då är gymmet återuppbyggt. Yey. Då ska det moderna gymet få löpband.Hallelulja. De har inte haft det förut för att de låter så mycket, och för att de går sönder. Dumhuvuden, hur kan ni kalla er ett gym? Sen att jag är blod och så, signade för ett år utan denna vetskap får stå för mig. Fastän det är mot mina principer att erkänna detta.

Paratade med min syster igår. Hon är bra hon. Eller jag vet inte ännu. Jag har skickat henne på shoppinguppdrag, får väl se om hon klarar det. Ibland är hon ju modeblind och kanske till och med färgblind. En trip down memory lane kan berätta om gröna utsvängda jazzbyxor. Vad var det hon inte fattade? Nåväl, hon ska få gå till Gina åt mig. Egentligen borde jag inte handla där eftersom att två par byxor har spruckit i grenen de senaste åren, ja på allmäna och pinsamma platser. Men jag måste hänga kvar vid Gina, annars blir det Cubus. Over my dead body. Men jag tycker det vore på tiden att man fick Gina modellens kropp på köpet vid kläderna hon displayar. Av någon anledning ser de inte lika bra ut på mig. Märkligt.

Bläddrade igenom Elle första gången igår. Ja en Elle tidning läser man ca 5 gånger, i etapper för er outbildade idioter. Detta trodde jag man fick lära sig när man var ung. Dock var den en besvikelse. Antingen har jag tappat gnistan för mode eller så fann jag inte mycket inspiration. Men jag får tillbaka den snart, om den nu är borta, för min rika storasyter bör börja skämma bort mig snart. Ja Madde, detta var en pik. Hon borde ta över efter mamma, som gjort ett helt okej under mina barnåt. Men nu Madde, nu är det din tur.
Tänkte skicka en hälsning till Susanne och Hannah i Thailand. Vet dock inte om den ska vara regning eller solig. Kanske regn, för att de är på semester, men kanske sol för att hannah har luginflammation. Njut så mycket ni kan. Tröttnar ni på solsemester någon går är ni alltid välkomna till Gotland. Ön som Gud glömde.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack vännen vi har sol. Nu drar vi till Kuala Lumpur och lita på att vi kommer dyka upp på öyn.

2008-03-29 @ 03:24:04
Postat av: Hannah

Lunginflammation släng dig i väggen. Kuala Lumpur och shopping här kommer vi. Gucci Prada LV. Handväskor skor you name it.

2008-03-29 @ 03:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0