Mia is not the Monster

Vädret har varit surt på grund av regnet. Men jag har varit glad som solen. Jag skippade rektorns lilla tillställning i skolan med målet: här ska pluggas. Dock kom ett och annat ivägen. Vi skulle kunna kalla detta ett och annat för min telefon och kanske telefonens kompis soffan. Men jag är ändå glad över min dag. Jag är mest glad över ett samtal från Mia, stackars stockholmaren, som gått och blitt galen. No specifics, men tjejen har bara ett fokus just nu. Det är inte Stockholm Maraton, som man hade trott, det är sprit. Jag föredrar det lite senare fokusvalet. När Mia är galen, då är hon galen, och jag slår vad om att vi har ett monstergarv runt hörnet. Jag hoppas verkligen att jag kommer att närvara när det väl kommer, för jag har saknat det sedan 2004 och jag kan lova att det är bättre än Oscars-galan för alla mediakåta skådespelare. Nu ska jag glo på Cops och sedan ska jag laga hamburgare. Boot-camp Gotland får vänta till någon annan gång. Jag måste skaffa bra med underhudsfett ifall att en ny istid kommer.


Kommentarer
Postat av: Mison

Darling.... Det har ryktats om houseparty nästa helg..... Kanske vi kan locka fram det lilla monstret då, det är nära, jag känner att det är nära...... Ta nu hand om dig på öyn så ses vi snart! Stor puss..

2008-03-14 @ 06:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0