Lördagskväll

Gårdagens nykterhet var en blandning av att jag inte gillar att vara bakis, jag skulle plugga idag, och jag hade ingen lust. Jag är inte bakis, har pluggat dåligt och har fortfarande ingen lust att supa ner mig. Dock ser jag otroligt mycket fram emot kvällen hos Jossan där det bjuds på schlager, mat, vin och mojitos. Myskväll med sprit, vad mer kan en ensam ung kvinna begära? (scheize - det där lät ju som en annans på match.com) Åja, jag ska i allla fall ha trevligt.
 
Några samtal från Nyköpinga idag säger mig att de lider av en svår bakfylla. Dock är mina vänner hobbyalkoholister så tro inte att de sitter hemma och slappar. Ånej, de går på igen. Undrar förresten om John gått upp från soffan ännu. Han försökte sno min grej, återigen, och säga att han är sjuk. Jag har patent på att kalla mig sjuk på bakfyllan. Capischi?

Nu ska jag återställa min personliga hygien till det vanliga och duscha. Jag undrar dock över varför jag uteslutit hårborstning från denna kategori. Kanske för att det är gult och fult. Dags för en klippning snart. Önskar även att CSN skulle kunna skicka lite pengar så jag kan göra en hårförlängning. Det börjar bli dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0