Jag fick inte sova

Jahaja. Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att fiskpinnarna ska stekas klart. Borde nog övervaka, men får jag välja mellan blogga och fiskpinnestekning, kanske att ni själva förstår åt vilket håll det drar. nåväl, jag ska äta tidig lunch idag för att sedan rusa till skolan och bara prata strunt. Det är så att idag är dagen på min fotbollsplan ska presenteras. och med överliggande hot under gårkävllen vågade jag inte gå hem. Adde hade en bestämd röst och var väldigt auktoritär och tyckte jag va tråkig när jag ville gå hem vid 02.00. Jag tror jag satte mig på cykeln runt 03.15 så man kan säga att jag är trött idag. Men jag har så mycket att göra så det har jag inte tid med. Dessutom är det Gossip Girl idag så jag måste utföra alla mina måsten innan jag får göra ngt roligt. Oj oj, nu får jag äta kolpinnar i stället för fiskpinnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0