It is not raining men, but it is raining

Jag är i valet och kvalet. Rektorn ska föreläsa för oss idag, men det regnar ute. Det är en stor anledning till att jag inte borde gå till skolan. Sedan är det ju också så att jag har massor att plugga här hemma och det vore skönt att beta av lite. Det ligger en bok framför mig på 400 sidor som bara skriker efter att bli läst. Not so kul, men det måste ju göras. Så jag gört nog.

Har fått svar från chefredaktören på skotidningen, hon var mycket ärlig om att den sög, vilket jag ser som positivt. Undra bara hur jag ska få henne kickad när hon tog över i Januari. Kanske att jag får vänta till hösten, men ändå. Jag tror jag håller på att bli maktgalen.

Fanny, min älskade vän, känner verkligen mig. Hon skrev några rader på facebook och skröt om sin stundande resa till Amsterdam. Dock frågade hon om hon skulle köpa med lite maja hem till mig för att jag ska lugna mig i pluggstressen. Hon kanske inte känner mig så bra ändå. Hon borde veta att jag gärna tar emot kläder, men knarket kan pundarna behålla för sig själva. Därför gav jag henne lite riktlinjer om vad som mer skulle vara passande presenter. Hoppas hon fattade.

Den galna göteborgaren sa något bra igår som jag glömde nämna (Det händer ju inte alltid at Jossan kläcker roliga saker). Men jag pratade om att jag ska ta över Cuba och bedriva min dikatur och då sa hon att hon gärna skulle bo i min diktatur för att jag skulle göra mig av med alla idioter. Smickrande, för hon är ju den första som då påstår att jag inte är en idiot, eftersom att jag kommer stanna i min egen diktatur. Det är kärlek det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0