Allvar

Nu till lite allvar i min kära blogg. Jag är glad över det stillsamma Gotland. I Nyköping springer massa nazister runt och spör folk som demonstrerar. Varje lördag infinner sig dessa äckel på statshustrappan. Varje lördag kommer människor i alla åldrar och skramlar med sina nycklar för att störa deras propaganda. Så gissa vart jag tänker befinna mig om en vecka?! Dessutom har jag en gigantisk nyckleknippa så här ska skramlas. Idag hade det alltså utbrutit ett slagsmål mellan nazister, poliser och allmänheten. Heja allmänheten, heja polisen. Jag ogillar den demokrati som finns i Sverige, där man får ha vilka åsikter man vill. Nu kanske jag bör tänka om vad gäller min diktatur på Cuba och kanske ta över Sverige. Jag gillar vårt månkulturella samhälle. Svenskar är ju i grund så tråkiga att inslag från andra kulturer bara piggar upp. Så nu va det sagt. 

I övrigt så tvättar jag idag så spänningen i mitt liv är väl på samma nivå som igår. Men vad gör väl det. Idag stundas även en liten sammankomst hemma hos Jossan för att glo på schlager. Kanske inte min favortit grej men det måste ju göras. Man måste ju veta vad som händer i världen. Nåja, nu ska jag plugga och skapa en grupp på facebook som handlar om min husfest nästa lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0