The Thief

Jag trodde denna dag skulle bjuda på en massiv huvudvärk, extrem magsyra, sura uppstötningar och ett dåligt humör. men inte alls. Efter ett par drinkar igår och jag tycker mig minnas en och annan shot mår jag faktiskt prima. och skulle jag må dåligt idag så vet jag ju i alla fall att jag inte hinkade rosé igår så det borde funka för lördagsfyllan. Den som lever få se. De som levde igår fick se mig och mina vänner försöka utföra någon slags dans på ett av baksidans bord på Lotsen. Tänk att när jag står i baren och ser människor försöka svänga i takt med musiken på dessa bord så skrattar jag.Nu är jag en av dem. men huvudsaken är att JAG har roligt, vilket jag hade. Har även hittat en äcklig liten tjuv som jag tror är på Lotsen alldeles för frekvent och snor både det ena och det andra, och ni ska veta folket att han är fan duktig. Så håll i era grejer för ni kan aldrig förvänta er att killen ska bli utslängd eller portad. Han kan bara ljuga lite sen får han stanna kvar i lokalen. Dessa myndighetspersoner, vad ska man säga? Det är mer ordning när min kära kille och kristian jobbar. Då finns det ju tom vakter på baksidan. Men mitt nya hatobjekt kan känna sig uttittad nästa gång jag ser honom på Lotsen, Han är ju liksom Somalier, dvs kolsvart och han bar i går en chockrosa tröja. Svår kille att hitta i folkmängden. Big Brother is watching you dude.

Idag ska jag mest shoppa, äta mammas mat och roa mig med någonting oviktigt. Pappa säger städa - jag säger slappa. Det är alltså mitt mål. Nu ska jag skölja av mig i en såndär dusch.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0