En miss & en ny kärlek

Vad var det som hände idag egentligen? Jag tror mig minnas att det var en stor dag, med en stor händelse. Och nej, jag har inte läst ut Kotler om det var det ni tänkte på. Händelsen var Elle-galan. Men jag missade den. Ja det är sant. Och jag missade den enbart av den enkla anledningen att kärleken kom i vägen. Nu tänker ni säkert direkt på John. Visst är han en kärlek, men det va inte han som kom i min väg. Min nya kärlek är Ryan, en sjuttonåring som har ett TV program på MTV. Han åker skateboard, gillar stranden, blondiner och tjänar nog bra med pengar. Jag satt som klistrad vid rutan när han uppenbarade sig. Söndagar ur ett TV perspektiv kommer av denna anledning inte vara så tokig trots allt. Tacka kärleken för det.


By the way. Min kusin ska ha barn. Det betyder det första barnbarns barnet i släkten. Kanske även det sista eftersom ingen förmodligen har några högre förhoppningar vad gäller mig och Madde. Men ett stort grattis till Sandra.
Nu ska jag till en annan del av Köping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0