En liten tanke

Ett snabbt inlägg med en ännu underutvecklad tanke. Om någon skulle kunna lägga upp allt jag behöver plugga på facebook kanske jag skulle få lite gjort. jag spenderar nämligen mer tid på att köpa folk där än att plugga. Men å andra sidan borde ju det också räknas som ekonomi. Dessutom tjänar jag ju låtsas pengar på det. Där ser du far jag utbildar mig och tjänar pengar. Thank God for facebook. Nu återstår bara uppladdandet av mina böcker och sedan kan jag börja plugga. Undra om jag ska vänta tills dess?
Som en liten sidogrej kan jag berätta att det snart är Elle-Galan. I cant wait.

Kommentarer
Postat av: Susanne

En kommentar till tidigare inlägg. Hannah och jag har idag konfronterat Tony med hans nya jobb som han inte skött så bra. Han hävdar dock att han var tvungen att ta hem tjejen då det tog 1,5 timme från Lotsen till öster och han då inte orkade mer. Hmmm David hade säker lagt in en extra växel.

2008-02-06 @ 20:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0