En dag

Det är en vacker dag i Visby. Det känns nästan som vår. Dock är ju alltid blåsten ihållande i denna del av världen. Trots vädret sitter jag inomhus. Jag är fängslad av Kotler. På fredag kommer tentan och då måste jag vara kunnig. Jag kämpar vidare. Tog en pensionärspromenad till Coop och handlade mat. Jag hade tom en ryggsäck med mig för att jag var tvungen att shoppa loss. Som en riktig pensionär. Sedan blev det lunch och sjävklart en paus. En välförtjänt. Som tur var hade visst Sofis mode trillat ner i min shoppingvagn så jag ägnade en stund till att bläddra igenom denna blaska. Det var motiverande. Önskar att jag fick mat gratis eftersom att jag är student så jag kunde shoppa mer. Kanske ska ringa regeringen och kolla? Jag surade ur inne på coop också för att nya Elle inte fanns tillgänglig. Man blir ju förbannad. Dock får ju Kotler en extra stund på grund av detta. Bye for now.

Kommentarer
Postat av: Erik

Så skönt med "nästan vår". Längtar verkligen till den riktiga! Ha det bra!

2008-02-18 @ 13:46:28
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0