Carros (Champions) League

Ett kort kvällsinlägg om fotboll. Har uppmärksammat några saker under kvällens match mellan Arsenal och Milan. Maldini är förmodligen jordens snyggaste 40-åring. Om jag skulle göra en Fanny och söka mig till äldre män är han verkligen killen för mig. Nu föredrar jag dock lite yngre. Tur för Maldinis fru.

Sen har vi ju matchen mellan Lyon och ManU. Jag har inte haft en viss vetskap förän nu. Kim (Källström - för alla hjärndöda som inte fattade) drog alltså på sig ett gult kort i en närkamp med Cristiano Ronaldo. Det är ju uppenbart att han gjorde det enbart för att jag har släppt honom och gått vidare. Självklart på min nuvarande kärlek. Men allvarligt Kim, jag va ju kär i dig när jag va typ 18. Get over it. Get over me.

Detta kan man kalla matchhöjdpunkter Ekvall. Läs och Lär.
Två konstaterande vad gäller min familj.
Min syster utnyttjar mig och ringer bara när hon väntar på tåget. Idag hade hon bil, alltså inget samtal.
Mamma ringde till mig ikväll och tog upp ett samtal som hon och pappa hade igår om min lägenhet. Han hade fel, hon hade rätt. I en konspiration ska vi nu sätta honom på plats. Han är ju trots allt mannen som "aldrig har fel". Snacka om strategisk vinst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0