Radioskugga

Även denna fantastiska söndag börjar närma sig sitt slut. Jag bestämde mig under dagen att jag ska leva i radioskugga. En avstängd telefon blev dagens största händelse. Kanske att jag ska börja med detta varje söndag? Dock missar man ju grejer och så glömmer man kanske ringa folk. Det börjar bli dags att sätta den i funktion igen. Men dagen har varit underbar i alla fall. Efter min söndagsshopping på ICA slank bland annat nya Elle ner i kassen. Jag spenderade två timmar med denna gudagåva. Självklart svävade jag iväg och känner att jag måste skaffa pengar. Snabba pengar. Det är banklång, bankrån eller prostitution som gäller. Vi får se vad det blir. Sedan skulle jag behöva gå till någon slags läkare och fixa mig lite här och där. En rumpförminskning skulle inte sitta fel. Insåg igår att min rumpa är Väldigt stor och min klänning som jag hade på mig igår var Väldigt kort. Hihi. För övrigt så fick man en t-shirt med Elle och detta kommer bli mitt nya slapparplagg. Tänk att tidningar ger bort gratisgrejer för tjocka människor. Det trodde man ju inte eftersom att allt annat i tidningen är minimalistiskt.  
 Vet ni vad det bästa med söndagar är? Det ska jag berätta. 
Det är dagen man får dricka TVÅ Cola-Light.

Last but not least. Saknar alla i min älskade familj.
Och när jag kommer hem är mamma och pappa borta. 
Det är nästan så att jag funderar på att bjuda ner dem en helg. 
Det vore mysigt att gå runt på stan med mamma.
Det var sååå länge sedan. och nej pappa det är inte för att hon ska köpa saker åt mig. 
Vi kan köpa nåt åt dig, du behöver en extreme makeover. 
ÄLSKAR ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0