Materialistiska cravings

Om Jossan rankas högt på min vänskapslista just nu lär hon rankas högt på pappas shit-list. Igår väckte hon nämligen materialisten inom mig, en person som min far lite föraktar. Hans största önskan är att denna del av mig bara är en fas jag går igenom och att den kommer försvinna. Men jag är ledsen, den växer sig starkare.

Löften ska hållas. Speciellt de man ger till sig själv, de är de viktigaste. Mina cravings har gjort att jag lovat mig själv en sak. En liten sak. Detta är: den dagen Gucci gör en mobil ska den bli min. Dagen  KOsta vad det kosa vill. Och med inspiration från idiamond igår googlade jag lite. Jag har hittat. Nu böehöver jag bara kapital. Det är ju kanske svårigheten i att hålla löftet.
 Denna skulle duga. Denna skulle vara bättre.
  Denna är nästan ett måste.Och här är den! Fattar ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0