Bittra Berits syster Aggressiva Agda är född

Jag har duschat, peelat mig, och smörjt in mig med mina nya kräm. Allt för att få lite energi och glädje i mitt liv. Vi får väl se hur det går. Har hittat ett altergo inom mig som jag absolut inte gillar. Det är bittra Berits syster, Aggressiva Agda. Hon är hemsk, och oberäknelig. Lyckades dock ta mig igenom ett telefonsamtal med min far utan att flippa, det är ett tecken på att Agda ännu inte äger min kropp utan hon gör mer några gästspel. Tvi.Skulle behöva min syster, eller en boxningssäck, men det är ju typ samma. Men jag använder Madde som min verbala boxningssäck, hon är bra. Dock jobbar hon som en galning så jag vet inte vem jag ska trakassera i stället. Risken med Agda är att hon kan vara så otrevlig att människor slutar gilla hela mig. Så jag borde passa mig för sociala tillställning. Dock lutar det åt vin på Wallers ikväll, så jag hoppas verkligen på att Snefyllan Sussi inte blir en del av mig. Jossan får helt enkelt hålla koll på mig.

Kanske ska passa på och tacka svenska staten för att de ger mig lite återbäring. Nu saknar jag bara ett ökat CSN bidrag med 10 000, sen ska jag sluta klaga. Men till dess får ni tåla kritik. Vem ska jag annars klandra för min misär? Ja ja, nu hoppas jag på att Cops ska bjuda på några riktiga idioter så jag kan gotta mig i andras olycka. Äntligen får jag göra något jag är bra på. Mitt motto idag får därmed bli: Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Trevlig kväll! :)

2008-04-03 @ 18:51:48
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Pernilla

hahaah skade glädje är den bästa "dolda" glädjen haha så himla sant!

***Vinn en design***

2008-04-03 @ 18:59:33
URL: http://pernillabolwede.blogg.se
Postat av: Pernilla

:D rosa rockar! Antingen kan du vara med i min tävling nu och vinner du så kan du få den i rosa istället för grönt =D Eller så kan du kanske fråga snällt om jag kan göra en till tävling med temat rosa :D haha vad tycks?

2008-04-03 @ 19:46:24
URL: http://pernillabolwede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0