Uttråkad var namnet

Japp, här kommer nummer två för dagen. Anledningen till detta? Tristess. Inte på grund av ensamheten, utan på grund av den information jag försöker att erhålla genom att läsa ett oändligt antal kompendium. Det suger! Nu förtjänade jag lite kaffe, tyckte jag. Men detta får inte intas i finmuggarna, det blev en bös mugg helt enkelt. Aledningen till detta? jag är en dålig student. Vem fan tror att man kan lära sig en kurs på 14 dagar och sedan tro att det är roligt. Not me.

Något som skulle kunna råda bot på det sviktande humöret är ju sjävklart vara shopping. Men det är ju för f*n röd dag så det enda man kan köpa är mat. och det ska jag ju sluta med när den fulla kylen är tom. Ska nog ge mig på att baka en köttförspaj för en idag. Lite tragiskt. Dessutom så skulle jag hellre vilja äta ett kilo blåbärspaj, men eftersom jag föröskt inspirera familjen G till en biggest loser tävling 2010 så får jag snällt äta en clementin. Spontanshoppade även lite svindyra vindruvor idag när jag traskade hem på min morgonpromenad. Jag kan nu säkerställa att jag hellre dricker vin än äter vindruvor för de pengarna.

I övrigt så är jag positiv. Gotland är fantastisk. De skottar till och med trottoarerna så bra att jag kan cykla på dem. Vattnet smakar inte längre skit och de har byggt en stor biograf mitt i stan. Jag tänkte inviga den om det inte vore för att de enda filmer som produceras är freakfilmer som jag aldrig skulle betala för att se. någon får betala mig för att jag ska se dem. Johan försöker pusha för att vi ska se den sista Stig Larsson filmen, men jag har dryga 200 sidor kvar i boken. Förstöra min kvällsläsning? Aldrig.
Sist men inte minsk ska jag berömma mig själv för mina extrema kocktalanger. Lunchen idag var fantastisk. Tack mamma för min wok-panna. Allt blir bra med den. Dessutom så ska lilla ön för änu fler pluspoäng då jag kan upplysa er om att man på mitt lilla närIca kan finna kycklingfileer som är delade. Wonderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0