Öland & Gotland. Samma sak va?

På guds vilodag passade jag på att sovmorgon. Synd bara att jag vaknade med en halsmandel som är lika stor som min vänstra hand. Men taktiker som man är, så knaprade jag ju bara i mig halva penicilinkuren sist för att jag visste att en dag som denna skulle komma. Så nu knaprar jag den andra halvan av dosen. Typiskt bara att det skulle komma nu, för jag har ju en del att göra. Karma - I guess.

I och med denna mindre sjukdom så skippar jag promenaden idag, men har lovat mig själv en cykeltur till söder för att shoppa thaimat. Den är grym på Gotland. För övrigt så fick jag ett sms från en vän igår som jag har känt väldigt länge. Hon skrev "Hoppas du har det bra på öland". Märkligt det där, Sverige har två öar och hon prickade in fel. Fatta och skicka henne till typ Asien eller nåt. Hon skulle vara helt lost I tell you.

Nu plockar grannen rakt över bort julen. det var ju på tiden. dock så tror jag fortfarande på tomten, för han behöver komma och skänka mig kunskap, pengar och kläder. Jag förstår inte hur jag redan kan vara fattig. Jag har pluggat i en vecka och det är hål i min plånbok. Det är den där jävla maten. Typ. Eller så kan det vara det icke-existerande sparkontot, för jag valde att köpa kläder i stället. och skor. Massa skor. Såhär i efterhand är jag nöjd, no regrets, men fan jag kunde kanske ha tänkt ett steg längre. eller?

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA '

söt blogg, hoppas du har en trevlig söndag.



kolla gärna in min blogg



/ Alexandra

2010-01-10 @ 11:11:53
URL: http://astfeldtalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0