Taco Hej

Tydligen så var det flera dagar sedan jag delade med mig av min förnuftighet till världen. Vad har ni gjort sedan dess? Jag vet vad jag har gjort, skrattat och njutit och firat. Det finns nämligen en stor fördel med förlusten mot Danmark i lördags. Det är dagen jag har väntat på sedan Andreas Andersson aldrig dök upp i landslaget. Vi säger Hej då till inte-så-mycket-back-klippan- Micke Nilsson, vi säger på inte återseende till jag-borde-ha-slutat-när-Brolin-köpte-krog Lagerbäck, och vad annars kan vi säga än TACO HEJ Anders Svensson. Det här är verkligen ett Fylking-moment. ÄNTLIGEN.

I går var jag i die hauptstadt och hälsade på mitt ex-kex. Det va ju kanske hur bra som helst, förutom att jag och Wöyer jinxar varandra när vi ska försöka hitta en dräglig restaurang att äta på. Nu fick vi duglig mat, men kanske också köldskador efter allt letande och även stressmage eftersom vi höll på att bli sena och fick kasta i oss maten. Vinet fick jag inte stressa med, det rinner ner så bar ändå. Men vi hann.

Jag entrade debaser, köpte en staropramen (!) och myste till en fantastik show. Det kändes nästan som en underbar efterfest där en extremt musikalisk kille drar fram en gitarr och sjunger för sina vänner. Så nära och intim var Mr. Joshua Radin. Det blir kanske inte bättre än så. Sen va ju kanske det enda problemet att min kroppstemperatur inte hade kommunicerat med min klädvalsdjävul. Jag hade nämligen dubbelt långärmat på en konsert. Det blev en aning varmt. Dessutom svullnade mina fötter upp till balonger för att jag promt tydligen skulle ta ett par skor som inte direkt är gjorda för att stå i två timmar. men vad gör väl det. Underbar musik och faktiskt ett sällskap som jag inte hade bytt mot någon annan. It takes three to tango och Jag John och Joshua är en perfect match. Kvällen avslutades med en mycket kall promenad i Rågsved. Gettho, eh aa, men en mycket fin lägenhet. John är kanske dock den enda som tar med sig en tio år gammal plastväxt som enda flora när han flyttar. Men jag har aldrig sagt att jag förstår mig på honom. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0