Lördagen

Jag sitter i ett relativt tyst kök, förutom att Lifehouse sjunger en sång på låg ljudnivå. Denna detox helg började väl ganska bra. Ett uppvaknande av lite slammer i köket av mor eller far. Jag tog ett stort beslut och låg kvar till 10.00. Jag somnade ju trots allt någon gång efter 02 igår, dock helt utan sprit i kroppen. Jag känner mig hel ren och fräsch idag.
Så nu återstår bara de viktiga sakerna denna helg. Skolarbete och jobb. Jag ska verkligen lägga energi på detta, dock så måste jag ju blogga först. det var väl flera dagar sedan? Måndagen bjuder på finbesök från Australien, kan bli hur kul som helst. Stackars mig bara, för Verity kommer tro att jag har typ en kompis som då är min syster, för ingen annan vill följa med på middag enbart på grund av det faktum att man måste prata engelska. Men va fan, eran engelska är bättre än hennes svenska. Alla kategorier. Kom igen nu.
Nåväl, nu ska jag gräva ner mig i spelteori och maknadsimperfektioner. Kan dock vara bra och lära mig om monopol och grejer eftersom jag alltid sagt att jag ska bli den nya diktatorn på Cuba. och då ni är det inte tal om några moderata privatiseringar. Jag ska äga allt. Sen tänker jag ta ut hutlösa skatter för att sedan åka till USA och shoppa upp dem.

Kommentarer
Postat av: Susanne

ligger hemma i kultingsjuka o har tråkigt. Det minsta man kan begära är väl att ens vänner uppdaterar sina bloggar:-)

2009-10-07 @ 11:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0