Freitag & Lörtag med geschwester

Bakisbloggande från soffan. Det är fint de. Väntar på Madde, hon ska komma med en liten delivery. Så nu sitter jag i soffan, lyssnar på det irriterande ljudet från tvättmaskinen och kollar på The City maraton. Funderar också över det faktum att ingen är svart eller vitt i mitt liv just nu. Så jag tror jag svävar på moln, det är som att vara nykär, men i sig själv.
Nu kanske vi ska avverka helgen. Bankfest på fredagen, det var en mycket trevlig tillställning. En drink på fika, som var blekare än alla redbull vodka jag har druckit i Italien. Det blev sedan en liten sväng till Tellus. Det slank ner en och annan fisk, jag ljög i kapp med Davids kompisar och avslutade kvällen med att flörta med en ung pojke, som jag tror har lurat mig. Han va med stor säkerhet född 1990, så jag undrar om det ens är lagligt? Dock var det bara en oskyldig flört.
Lördagen firades med syster på dagen, hon fick bjuda på lunch. Jag fick springa ärenden. Sen va det fotboll, jag säger inget mer om det, förutom: Lagerbäck har äntligen fattat att det är över, men för fan gubbe ta med dig Anders Svensson. Han va ju över innan han började.
Lucköppningen såhär på söndagen funkade hyfsat. Ett djupare samtal med Johan va bra, men kanske att vissa saker passar sig bättre att säga utan sprit inblandat. En viss fröken fick veta att man inte ska skapa drama utan att ha alla fakta. Ett äckligt fyllo kraschade in i Madde så hon fimpade på mina strumpbyxor, det ledde till att vi fick ta oss in i disken och byta strupbyxor. Hennes klänning va såklart lite längre än min. Surprise. Jag sprang över en gammal bekant på vägen hem, jag tror han har ett smeknamn som inte bör skrivas här. Pizzan väntade i David eller Patriks händer. Dock så träffade jag på lite hinder på vägen, fick en daglig dos av drama, gick sedan hem, släppte in en genomfrusen Patrik, mickrade pizzorna och satte punkt för kvällen med ett vattenkrig med en bekant. Där har ni Carros senaste 48 timmar. Jag lever ett helt normalt liv. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0