Svart&Vitt men inte fullt ut

Jag tror att den svart/vita Carro ska komma tillbaka. Hon är välkommen. För grejen är den, att mitt liv är så mycket bättre när jag får vara precis som jag är. Svart eller vit. GråzonsCarro kan vara kul, men besluten som tas är inte långsiktiga. Och nu tror jag att jag ska vara långsiktig ett tag. Vad det innebär får vi väl se, det är ännu oklart, även för mig.

Helgen kommer nog bli bra. Den kommer få en kick-start då jag ska träffa min visdomslärare Simon och dricka kaffe. Har lärt mig att jag ska lyssna mer på Simon, för han har alltid rätt. Sedan kommer jag nog att bege mig hem till Anna för mat och Idol. Och vem vet kanske blir det ett glas på fika. Men jag tror att lördagen får bli en utgångsdag.

Nu till något helt annat. När jag utbildade mig idag genom att läsa Dagens Industri så fick jag mycket viktig information. Skor kan bli billigare till våren, då det är möjligt att en skatt avskaffas. Mer sånt till folket. Äntligen börjar politiker ta riktiga och viktiga beslut. Nu ska de bara besluta att CSN -lånen inte behöver betalas tillbaka, så är mina bekymmer lösta.

Kanske även ska nämna att mitt huvud inte är överfullt längre. Jag lämnar plats till de som behöver den.


Måste kanske avsluta detta korta inlägg med att säga att min kära vän Thomas är en av de bästa människor jag känner. Jag skrev ett meddelande på facebook igår och kallade det för "HJÄLP!". Den hjälpen jag behövde var att jag kände ett behov av att beklaga mig. Dock så har ju min extramobil tagit en fisk för mycket så vissa nummer försvann i den mobilens fylla. Varav ett var Thomas. men självklart ringde han.
Thank God for facebook & thank God for friends.


Kommentarer
Postat av: Anna J

I like it!! Två härliga inlägg på samma vecka. Tack för igår det var väldigt mysigt. Kram

2009-12-05 @ 10:46:36
Postat av: susanne

instammer med Anna nu ar du pa g igen. Som jag saknat dina inlagg

2009-12-05 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0