Blogginlägg nr 2 idag

En kort uppdatering till. Jag hoppas ni få människor som fortfarande har ett intresse för mitt liv uppmärksammar att detta är ett ytterligare inlägg idag. Måste bara skryta om början på den. Innan jobbet har jag varit på julfrukost, på just jobbet. I julklapp fick jag såklart det som är viktigast i livet för mig. Godis. Jag tackar Karin för att hon förstår mig, trots att vi enbart jobbat tillsammans i några månader. Sedan begav jag mig hem, när telefonerna började ringa. Kastade mig ner vid köksbordet och pluggade. Uppgiften slutfördes, skickades in och jag satt nöjd kvar. Sedan slog det slint och i stället för att krypa ner i sängen så studsade jag upp, bytte om och avverkade 1,5 timmar på gymet. Självklart av den anledningen att jag med gott samvete ska kunna äta upp min godisskål då jag jobbar kväll. Nu ska jag ringa Thomas och kolla hur han tänkt att vår kväll ska se ut. Finalen på Mammas Pojkar är i kväll, men jag måste ju äta. Och jag tänker fan inte laga mat.

Kommentarer
Postat av: Anna J

Det är uppmärksammat! Gillar denna nya blogg Carro :)

2009-12-10 @ 13:29:38
Postat av: Susanne

noterat att det bara sprutar ut blogginlägg. Me like.

2009-12-11 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0