Kontaktannons?

Om exakt fem dagar är jag tillgänglig som aldrig förr. Och nu tror kanske ni att jag syftar relationsstatusmässigt, vilket inte alls är fallet. Min blogg är ju inte direkt en kontaktannons. Det lär ju alla flitiga läsare veta, med tanke på att man i en sån marknadsför sig själv, vilket jag inte riktigt lyckas med alla gånger. Dock, om någon extremt snygg kille i 25-års åldern råkar läsa detta, gärna fotbollsproffs med en inkomst på cirka en miljon i veckan, hör gärna av dig.

Tillgängligmässigt så syftar jag såklart på att jag om fem dagar är relativt redo att pimpa ut mig själv på arbetsmarknaden. Dock får jag ju inte tjäna mer än nån 1000 lapp i månaden så jag antar att inte ens Samhall kommer ringa. Men vad gör väl det? Jag kan ju shoppa upp min extremt höga månadsinkomst, som helt plötsligt har rusat iväg till 7 800. Det räcker ju nästan till mina drömskor från Louboutin. Nästan. Jag väntar fortfarande på att Euron ska krascha och ha ett motvärde i svenska kronor på cirka 0,01. Då jäklar ska det shoppas skor. 

Nu är det dags att göra sig redo för lunch-spinning. Ska bli frigörande då jag spenderar dagen på fruängen nio för att rensa ur gamla garderober. Gissa om jag har gamla kläder som ligger och samlar damm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men där har du det juh. Sälja kläder på Blocket kan bli din nya hobby och du kan göra det svart. Då slipper du tampas med CSN.

2009-08-17 @ 15:25:04
Postat av: Anna J

Bra där, ut med det gamla och in med det nya!!!

2009-08-17 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0