Wish me luck

Några snabba ord på morgonkvisten nu innan jag ska fösöka förstå 160 sidor mikroekonomi. detta på tre dagar utan att kunna ett koncept sedan tidigare. Wish me luck, Jag har inte bloggat på några dagar för att jag har varit så tråkig att jag suttit i skolan mellan klockan 09 och ca 20. Men jag hann med en ny upplevelse i måndags. Yoga, eller närmare bestämt power yoga. Ha, ni skulle ha sett mig, världens stelaste tjej som fösökte holla koll på kropp, knopp och andning. Inte kanske det jag varit bäst på under mina första 23 levandsår, men jag ska försöka att bättra  mig. Ha! Wish me luck. 

Nu måste jag faktiskt gräva ner mig i böckerna, så fler ord får printas en annan gång. Adios! 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Good luck Carro.O ha en riktigt trevlig Berlinresa. Det är en skittrevlig stad med mycket shopping och historia.

2008-09-24 @ 14:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0