Sång och en spektakulär upptäckt

Jag ska ju som tidigare nämnt på storfest på lördag. Och familjen Wöyer är ju ganska musikalsikt lagda av sig. jag tror det va därför jag och John klickade. Men nu är jag fundersam. Det ska ställas till med massor av uppträdanden och grejer. Så naturligtvis undrar jag vart jag får plats i schemat, men John säger att jag inte under några omständigheter får sjunga på festen. Vem tror han att han är, nån pajas i Idoljuryn eller? Huh, efter nån flaska vin så sjunger jag. Jag vet att folk uppskattar min sång. madde till exempel tycker att jag är fantastisk, visst Madde?

Jaha, nu har jag tragglat organisationsteori i 2 dagar. Fattar i hur mycket skit en författare kan skriva ner när det tar TVÅ dagar att läsa 100 sidor. Det är ju en vidrigt massa babbel. Jag trodde att allt man behövde veta om organisationer är att de behöver chefer och jag ska bli högsta chef den dagen jag är färdig med allt skit jag måste lära mig på denna skola. Hur ska man kunna skumma igenom en text och välja ut det viktigaste när det inte finns något viktigt? Svara på den frågan miss mary Jo Hatch. May you burn in hell. För örvrigt så har jag nu funderat ut vad lärare gör på sommaren när vi stackars studenter har sommarlov och måste jobba arslet av oss för att ha råd att läsa smörja under resten av året. De sitter ju själva i solstolar och letar bland massa böcker och läser lite. Somnar de och blir solbrända är det den boken som fick dem att somna som de senare distribuerar ut till alla stackars studenter. Och till råga på allt måste vi köpa skiten för 500 spänn i genomsnitt. De gör hål i mitt huvud och hål i min plånbok. Jag trodde livet skulle vara kul när man va 22. Men icke sa nicke. Men när man vrider och vänder på slantarna har man i alla fall råd att köpa lite vin att dränka sina sorger i. Dock har jag försökt påbörja mitt nyttiga liv nu så i stället för vin äter jag vindruvor och hoppas på att jag ska uppnå samma effekt. Undra hur många man måste äta egentligen? Jag googlar det i morgon. Nu ska jag se på en hjärtekrossad Ben Affleck. Toodles.

Ett litet tillägg bara. Hur kan det bli så att när jag eftersöker en halv miljon läsare slutar hälften av mina riktiga läsare att läsa mina bittra ord. Låtsas nu inte som att ni har bättre saker för er och LÄS!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja nu har jag läst. Från 2 olika datorer också för att höja läsarsiffrorna. Funderar på en tredje imorgon.

2008-09-04 @ 21:49:24
Postat av: Sankan

Synd att du inte fick i dig en flaska vin.. Det skulle jag vilja ha sett..

2008-09-10 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0