Förstasidestoff

Nu var det tre dagar och 15 minuter sedan jag bloggade. Det är nog dags nu så jag inte får en enorm utskällning från min kära syster. hon hackar ju lätt på mig. Dock känner jag mig tom på blogginformation.  För stunden sitter jag i soffan, nyduschad och väntar på att John ska komma hit så vi kan äta lunch, sen lunch kanske ska påtalas. Idag har jag snott ihop Gotlands nationalrätt Tacos. Det var faktiskt länge sedan, tro det eller ej. Vi kanske pratar veckor nu och inte dagar. Det är ju förstasidestoff i mitt liv. 

Igår hade jag en härlig systerkväll som faktiskt kunde gå av stapeln på fika. Det var Carro och Hannah som jobbade så vi slapp Stavves bordshäng och vi kunde faktiskt lösa våra i-landsproblem ifred. det är inte ofta man kan göra det med stavve i samma rum. men nu hade vi tur. Men tro inte för allt i världen att jag ogillar Stavve, det är alltid trevligt att prata med honom, men ett fåtal gånger behöver ju jag och Madde lite one on one time. Vilket vi fick. Det bar vidare från fika till Birgers. De hade 16-års disco på nedervåningen så jag kände mig son handen i handsken. Enda skillnaden var väl att tjejerna som sprang upp och ner (det va underhållning vill jag lova) va kanske max 1.50 allihopa och smala som stickor. Jag fick representera mig själv som Frankensteins fru. men det gick ju bra. Vi satt ju på vuxenavdelningen. Det ska kanske ritas ett kors i taket också för att Madde, ja precis Madde, va den som sa att det var dags att gå hem. Återigen: förstasidestoff i mitt liv. 

Idag vankas afterwork med min kära syster och förhoppningsvis en utvilad John. Tyvärr är mor och far i Eskilstuna denna dag och golfar så det blir ingen familjefylla. Synd, för de kan vara riktigt roliga. Vi är ju original allihopa. 
  

Kommentarer
Postat av: John

Saknar dig så jag tror att jag avlider nu älskling. Kom hem nu!

2008-09-14 @ 22:04:53
URL: http://johnjohns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0