Vad har Visby som ingen annan har?

Rom har Colosseum, Paris har Eiffeltornet, stockholm har idioter, Nyköping har AFA och nazister och Visby har blåsten. Jag kan verkligen inte förstå hur jag tog mig hit. Vad visste jag om Visby egentligen när jag flyttade hit? Uppenbarligen var jag ung, naiv och sökande. nu är jag äldre, klockare, fetare och bitter. Dessutom har november månad borrat hål i lilla plånboken, så jag måste snällt befinna mig här resten av november för att jag ser inte att någon kommer donera pengar till ett stackars fattigt studentbarn. Åtminstone hade jag denna fredagskväll ork att cykla till Coop. Trots 215,7 m/s i blåst. Dock har jag inte kraften att cykla till den hockeymatch jag verkligen ville se. det va ju den perfekta grejen att göra på ännu en nykter fredag. Dock ska jag nog chocka de flesta jag känner och slå klackarna i taket i morgon. Men jag lovar ju inget. 

I övrigt så funderar jag på att utöka mina skills inom matlagning. det är dags för mig att börja äta något annat än de 5 traditionella rätter som jag kan nu. Så väl på Coop shoppade jag smör så att jag kan laga köttfärspaj, från grunden. känn på den ni. Detta ögonblick kan gå till historien. I alla fall min historia, som jag i en senare del av mitt liv kommer att skriva om i mina memoarer. Den kommer släppas några år efter att jag skrivit en bok tillsammans med Donald. (Trump för er obildade). Detta efter att ha varit chefsstrateg på Gucci. För er som undrar: -Ja jag spenderar alldeles för lite tid med andra, jag kommer snart kalla min lägenhet för cellen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0