TentaCarro

TentaCarro - en presentation

Jag har oficiellt gått in i tentapluggningsväggen. det är ett nytt akademiskt begrepp jag skapat som är en blandning av burnedout och boredout. Jag försöker traggla, men som vanligt fastnar det inte. Va alla dessa forskare tvungna att skapa fackord om allt? I morgon är sista dagen innan tentan och därmed sista dagen av tragglande. Det betyder en extrem ångest för mig i dagsläget. För er som känner TentaCarro så vet ni att idag är jag sur, irriterad och uppgiven. Det slår aldrig fel. undrar om jag känner någon som pluggar på någon läkemedelsutvecklingsskola så de kan ta fram ett antiångesttenta piller. Jag ska goola detta i morgon för att se om det är en produkt som inom en snar framtid kommer att lanseras. Annars har jag ju som entreprenör kommit på värsta guldgruvan. Finns det smartpiller också så blir jag gärna pillernarkoman några dagar i månaden. 

För tillfället har jag bänkat mig framför tv:n. Jag kommer förmodligen tyngas av ångest resten av kvällen, som dock dämpas lite av one tree hill och gossip girl. Det får duga i stället för piller idag. Annars är ju piller att föredra på Gotland. jag är också i husarrest som är delvis frivillig. Gotlandshösten har anlänt. Vilken lycka. Det betyder 100 m/s i blåst och regns så att man tror att gud bestämde sig för att tömma östersjön över ön som han glömde. han kanske ser det som något slags lindrande för att vi som bor på Gotland ska sköljas ner i havet och på så sätt har han "put us out of our misory". 

Nu ska jag förbereda mig inför kvällen med tvn. En kväll som alla andra i mitt liv som student. Jag kan dock meddela att framtiden ser ljus ut, för jag tror jag vet vad jag ska bli när jag blir vuxen. 

Kommentarer
Postat av: AC

Shiit!!, du är ju värre än mig, och ändå är du så otroligt duktig!!, över ambitiös!!, smart!!, och intelligent!! Kan du sluta att ha så höga krav på dig själv?? Du är ju bäst!!, det borde du veta vid detta lag, jag tror du behöver en ny coach!! SÅ, gör dig av med den du har!, NU!, och sen hittar vi en ny som får dig att känna precis så duktig som du faktiskt är i VERKLIGHETEN!!!!! okej??, pussar och kramar ac

2008-10-27 @ 09:22:19
Postat av: Madde

Nu undrar jag vad AC har emot mig?!? Jag är en fantastisk coach! Lyssnar lite ibland, skäller mycket och låter framförallt Carro skrika av sig sin frustration över telefon tills hon slänger på luren samtidigt som hon skriker att jag inte fattar ett skit! Snacka om peppning (jag e grym)!

2008-10-28 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0