Svammelinlägget

Eftersom jag slaviskt följer Cops och det inte börjar förrän 19.00 så har jag faktiskt tid att blogga lite. Sen ska jag ta fram min lilla bok om Berlin och sätta klisterlappar i ren studentanda på de sidor där viktig information finns (exempelvis var Gucci ligger - hoppas John tar med kreditkortet). Men först kan jag ju pladdra om min oroligt trista vardag. Dagens händelse är liksom min tripp till Coop, där jag köpte mjölk, bröd och en avocado. Det blir inte roligare än såhär. Det var dok extremt mycket roligare än standardkostnader och dylikt. 

Whats up annars då? Jo, jag kollar bloggen 10 ggr om dagen, det haglar ju inte direkt med kommentarer. Jag tror att jag kommer leva i skuggan av blondinbella hela mitt liv. Men om jag bloggar om flingor i morgon så kanske 100 000 15 årringar läser skiten. Men de skulle aldrig förstå min bitterhet, det krävs en riktig människa för det. 

Jaaa, ni. vad händer mer? I morgon blir det riktig hockey här i Ryssland när Nyköping kommer på besök. Förlorar de beror det nog enbart på jet-lag. Skönt att en grupp människor ska få åka till sveriges misärstat. Som ni förstår så är gotland fortfarande numero uno på min shit list. Och de stundande orkanerna hjälper liksom inte till så att de halkar ner på skalan. 

För övrigt så bowlade jag igår. Jag är ju ingen Timmy direkt, fick 182 på nästan tre fulla serier. Men vad hade jag förväntat mig egentligen? Det är liksom inte min sport, det är inte ens en sport.  Nus ka jag mysa ner mig i soffan, snällt vänta in cops och med stor entusiasm längta efter att John slutar jobba så han kan ringa mig. Jag är visst aldrig nöjd - antingen jobbar han för mycket eller för lite - What to doo huh?

Kommentarer
Postat av: Tobbe Thalén

Bitter bitter bitter!

Jag har hittat en rolig sak du kan roa dig med..

http://www.myspace.com/mittpiano



Lyssna på första låten!! :)



kram

2008-10-23 @ 19:29:33
URL: http://www.xlntnoise.se
Postat av: Sofia

Jag avgudar din bitterhet, va skulle allas våran Caroline va utan den? Det är typ som min skrikiga röst, va skulle jag va utan den? LÅT OSS VA!!! :)

2008-10-25 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0