Surast

Helt utmattad. Extremt sur. Tentan var inte alls vad jag förväntade mig. Jag tror jag har blivit dum, eller i alla fall mindre "smart". man ska ju undvika att använda värdeladdade ord. Tentan var hursomhelst ett monster. jag som trodde att professorn var normal, men icke. Jag tror att mitt huvud har ett stort hål i sig. Nu ska man väl bara gå runt med en klump i magen i två veckor, sedan ska man väl vara bedrövad i en vecka och sen blir man långsiktigt bitter. Det betyder alltså att jag bara återgår till min normalform. Veckan är liksom inte slut heller. jag ska i morgon 08.00 lämna in en individuell uppsats i Organisation B som inte är i närheten av klar. Men det problemet förlägger jag till eftermiddagen. Oh när skiten är inlämnad ska jag sätta mig och traggla nationalekonomi. Life is a bitch, i alla fall mitt. Men snart ska jag ju till Berlin. Lite shopping kanske kan lysa upp min vardag. Måste bara ringa CSN och be om mera lån. Det borde jag ju vara kvalificerad för. Vi kan ju kalla det terapi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0