AFA, Nassar och poliser - det är mitt Nyköping de

Nu kanske ni trodde att jag har pluggat, pluggat och åter pluggat, men där har ni fel. Jag har i stället ägnat dagen åt massor med ointrassanta men ack så viktiga aktiviteter. först och främst har jag strålat sönder den lilla hjärna jag hade för att det känns som att jag har ringt telefonboken - allt för att undvika studier. Jag har sedermera funderat över nyår, googlat kursböcker och jämfört priser mellan dessa, diskat, lagat mat, handlat paprika och godis på Ica och så vidare och så vidare. Sedan har jag om möjligt strålat sönder huvudet lite mer. Jag ringde tom frivilligt till mor och far och bad dem berätta om deras kväll igår. Och i familjen Gustafsson kan vi prata så ni anar ju vilken risk jag utsatte mig själv för. Det jag borde ha gjort är att städat mitt skyffe, men det fanns inte tid till detta. det får bli efter all ångest över en förmodligen misslyckad tenta. Någon typ av terapi skulle vi kunna kalla det. 

För övrigt så undrar jag vad som hände igår och idag i Nyköping egentligen? Först och främst så hade jag några "nyköpingshuliganer" på besök på denna fridfulla ö. Det resulterade i alla fall att ansvariga på hockeyn ringde polisen som stirrade ut ynglingarna i några timmar och sedan plockade med sig några stycken. Blir man satt i fyllecell i Visby innan klockan 21 en fredag kanske man borde se över sin levnadsstil för med tanke på hur det brukar se ut vid österport klockan 16 så är detta verkligen en bedrift. Sedan undrar jag över alla människors efterfester igår. Vad hände liksom. tro på fan att ALLA roar sig när jag inte är där. Vissa hade "hemmakväll", vissa "jobbade" och vissa drack i alla fall ärligt sprit. Ni vet väl vad man säger: när katten är borta dansar råttorna på bordet. Det är jag som är katten. 

Sedan har vi ju nassarna och AFA. läste lite om detta för Madde som lite sett dagsljus idag. Hon var på väg till Fik@ i sin palestina sjal. Tokafan ryckte av sig den för det rusade runt poliser överallt och de jagade förmodligen afakids. Jag sa till henne att hon skulle skrika att det är GUCCI om någon närmade sig henne (polis eller eventuell nasse) eftersom afa kidsen förespråka en jämn inkomstfördelning på grund av deras egna misslyckanden och deras ickefungerande hjärnhalvor så ska alla stackars smarta människor tjäna 10 000 i månaden innan skatt. Med det sagt så förstår ni kanske hur resonemanget va. Ingen jävla afa kommer någonsin ha råd med Gucci, polisen har koll på märket (på grund av alla fejkprylar de beslagtar) och fattar därmed att hon är vettig och nassarna ger fan i henne för att alla de som är högre stående inom deras organisation går runt med Gucci kostymer och använder svåra ord som de lärt sig i Nationalenceklopedien. 

Kommentarer
Postat av: Madde

2008-10-26 @ 21:13:10
Postat av: Madde

Men Carro... Du kan ju inte klaga på folk som är på efterfester till klockan tidigt nästa dag när du ändå inte vill vara med. Du ska minsann hem och sova illa kvickt på nätterna, så jag misstänker att råttorna hade dansat ensamma även om katten varit på fastlandet =)

2008-10-26 @ 21:15:36
Postat av: Madde

Men Carro... Du kan ju inte klaga på folk som är på efterfester till klockan tidigt nästa dag när du ändå inte vill vara med. Du ska minsann hem och sova illa kvickt på nätterna, så jag misstänker att råttorna hade dansat ensamma även om katten varit på fastlandet =)

2008-10-26 @ 21:16:04
Postat av: Madde

2008-10-26 @ 21:17:03
Postat av: Madde

Nu har du ju en massa kommentarer.. hihi... visst e jag skojig =)

2008-10-26 @ 21:18:04
Postat av: carro

du är sjuk syster, sök hjälp

2008-10-26 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0