Sms-lån

Jag sitter här i min jävla soffa och ser ut som en bonnlurk. I ett par leggings, trasiga strumport, ett vitt linne och en blå Tessincollegetröja anno 2003. Om bara 20 minuter börjar den animerade filmen Madagaskar. Fan va livet suger. Alla i Nyköping gör sig redo för storkalas i casa de Jim, och min pojkvän va så snygg ikväll att jag fick tårar i ögonen. Ändå sitter jag här, som den luffare jag är. Jag ser inget slut på misären. Och till råga på allt har John retat mig hela dagen för min nutida studieteknik. det rä så gott som obefintlig, men ändå. TV tar upp min tid, medan Porters konkurrensstrategi borde vara min prioritet idag. Men man väljer ju det man väljer. Jag får väl ha en sugdag i morgon. För helt ärligt dagen kommer fan suga. Funderade även på idag om jag skulle tömma mitt minimala bankkonto och köpa bantningsmedel för hela slanten. Men nu känns det mer vettigt att googla räntor för sms-lån för en fettsugning och ett och annat lyft. Om jag inte hittar ngt passande så sliter jag nog bara ut magsäcken så att jag kanske inte behöver se ut som en vitval i Paris. Min rumpa är kanske lika stor som en baguett på tvären, så förmodligen kommer jag inte ens komma in i metrovagnen. men då måste jag ju gå till skolan, men det funkar kanske. Då tappar jag väl några kilo. Kanske att jag kan bosätta mig i någon kåkstad eller nån skabbig förort så att det verkligen blir en 4 timmars promenad varje dag. I wish. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0