Skratt åt gocarttrauma

Ich bin ein Berliner. Det kommer att berättas om Berlin i morgon, men idag är jag bara en slagen kvinna i soffan. Hösten har tagit ut sin rätt efter 24 timmar på gotland. Här är det grått, kallt och ensamt. Men jag är som vanligt inte bitter. Jag kan dock berätta om min lilla mor, som efter gocart med jobbet fick åka ambulans till sjukan för att hon är skadad. Det var dock enligt relativt säkra källor ingen smäll i formel 1 tappning utan snarare ett konstaterande av att äldre människor inte ska utföra ungdomsaktiviteter. Men mamma mår  nu bra. Madde har skickat ett mms på den slagna kvinnan, som är mest bitter efter att ha missat gratismiddag och champagne. Pappa sitter snällt hemma, för han klarar inte av sjukan. Tur att Madde finns. Men allvarligt, jag trodde jag va sämst på att köra bil i familjen G. Det verkar vara någnting som kommer dementeras av familjens talesman.

Kommentarer
Postat av: Susanne

hej vännen. ´Har hört att du intekommer hem i helgen till Jims fest. Behöver göra någon svartsjuk o fått löfte om Kristian men han jobbar. Är det ok om jag lånar John på lördag?? Kommer säkert inte funka men måste försöka om han nu vill <<<<<<<++

2008-11-12 @ 01:53:48
Postat av: john

jag ställer upp! =)

2008-11-12 @ 17:36:18
Postat av: Carro

klart du ska låna honom. jag har ju ändå ingen användning för honom i helgen... eftersom han aldrig kommer och hälsar på mig.

2008-11-12 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0